Mixed Insurance Banners Health Insurance for Visitors to USA

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traveling with AP for 2nd time

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traveling with AP for 2nd time

I need an advice, I am on the process of GC based on marriage, I went to Brazil to see my family in October with the AP and I wanted to do a quick trip of 4 days to Brazil to do a congress, I applied in May 2017 and I still didn't get interview notice... Should I be ok to travel again to Brazil for 4 days with AP in the end of March?

You can travel as many times as you want as long as the AP does not expire.
    Just an opinion; Not legal advice.

Comment

Originally posted by regbobr View Post
      I need an advice, I am on the process of GC based on marriage, I went to Brazil to see my family in October with the AP and I wanted to do a quick trip of 4 days to Brazil to do a congress, I applied in May 2017 and I still didn't get interview notice... Should I be ok to travel again to Brazil for 4 days with AP in the end of March?
      Oi regbobr, sou do Brasil também rs. Pode me tirar umas dúvidas? Quanto tempo levou pra você pegar o AP? E quando você aplicou, teve algum motivo forte ou só falou que queria ir visitar a família? E na sua primeira ida, como foi na volta eles deixaram entrar tranquilo? Desculpa tantas perguntas... e agradeço desde já!

Comment

Originally posted by Tamis View Post
        Oi regbobr, sou do Brasil também rs. Pode me tirar umas dúvidas? Quanto tempo levou pra você pegar o AP? E quando você aplicou, teve algum motivo forte ou só falou que queria ir visitar a família? E na sua primeira ida, como foi na volta eles deixaram entrar tranquilo? Desculpa tantas perguntas... e agradeço desde já!

Ola! Eu apliquei 1 de Maio e meu combo card veio na ultima semana de agosto. Eu perdi minha mae no inicio de 2016, entao justifiquei que tinha que ir pois tinha coisas pendentes la no Brasil e eu sou filha unica de pais divorciados. Eles nao pediram nenhuma prova nem nada. Fui e fiquei 24 dias, voltei sem problemas, eles pediram o motivo da minha ida, e pq meu marido nao estava comigo. Coisa de 10 min eu ja estava pegando o uber pra casa..

Comment

{{modal[0].title}}

X

{{modal[0].content}}

{{promo.content}}

Working...
        X